Hvem er vi

Dreng leger på legepladsVelkommen til børnehuset Regnbuen

Regnbuen har både vuggestue og børnehave, og vi glæder os til at byde dig velkommen.

Måske overvejer du at skrive dit barn op hos os, eller måske overvejer du selv at blive en del af vores dejlige personale-flok.

Vuggestue og børnehave med glade børn og voksne

Børnehuset Regnbuen har 4 vuggestue-stuer og 3 børnehave-stuer. Vi har plads til 52 vuggestuebørn og 66 børnehavebørn.

Vi har både vores originale hus, hvor børnehaven har hjemme og vores nye lækre tilbygning, som vi udvidede med i foråret 2022, og som huser de mindste af Regnbue-børnene.

Pædagogisk kvalitet og glade børn er vores mål for hverdagen, og vi arbejder for, at børnene oplever verden som et trygt og dejligt sted, hvor de har en plads.

Regnbuen ligger i skønne grønne omgivelser

I Smørum - midt mellem træer og ved en lille sø - ligger dejlige Regnbuen.

Her er roligt og dejligt at være barn, og vi nyder vindens susen i træerne og fuglenes sang ude på vores legeplads.

Lokalområdet byder på masser af hyggelige ture ud af huset, og der er nok at se på ture for både små og større ben.